Våga Vägra Jacka!

Det är nästintill vårväder ute och jag kan nästan känna hur varmt och fint det kommer till att bli.. men än så länge är det en bitande kyla som tränger sig igenom och rakt in i benmärgen. Jag är ingen jackmänniska och tar därför av mig min så fört det bara går. Men det är inte riktigt vår förrens jag slutar bära dubbla strumpor och vi är inte riktigt däär yet.!
Yes nu börjar min vistelse nere i Skåne komma till sitt slut och jag är nöjd! Det kommer att bli galet i huvudstaden sååå stay tuned!
Jag vill påpeka den vita tuggummi fläcken jag har på mina SVARTADYRANYAJEANS!
Som ett fucking barn!

Kommentarer
Postat av: P

Y ese fläck ?? De syns nästan inte moahaha Nina Chica

2011-03-29 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0