Surprise!

Jag visste juh då att det skulle hållas en överraskningsfest för mig igår. Så det vart ingen surprise. Jag tänkte inom mig att jag helst inte hade velat veta. Det jag inte visste var att jag ändå skulle bli jävligt surprised under kvällens gång.
Det var en fantastisk kväll för mig. Jag höll tal (som vanligt). Grät gjorde jag (som vanligt). Jag dansade. Garvade. Drack. Åt. Och jag kände mig älskad. Av mitt folk som älskar mig. Jag har varit vilse i skogen och jag har jagat en bättre tillvaro. Jag har beklagat mig över folket som vänt sig om. Vilket jävla slöseri när jag har er i mitt liv. Jag älskar er, alla! Om jag har känt mig tom och vilsen. Skall bli ett minne blott! Era ärliga kärleksfyllda kramar och ord backar upp mig som en armé.
------
Tack! Jag älskar er!
-----
Nos vemos pal asaoo en Junio!
-----

------- Festens matmonster: Felix och Martin
------ Jag var då inte riktigt lika snygg som Danni, men nästan. :)

------ Alkoholen slog aldrig till.
-------- Bästis
---- Prissi är en MILF
--- SÄX
---- Forevereenever
---- La Pila ledde dansen!
---- Pom. pom. pa!
---- Vårt Turkiska blod tog över framåt gryningen.
--- Primo, även kallad för El Cambia Camisa!

 

Haha vilket jävla folk asså!
(Josefine Jensen vart väldigt saknad, så du är skyldig mig en fest!)

Kommentarer
Postat av: Josefine Jensen

Aaaah jag borjar nastan grata nar jag ser alla chilenarfestbilder. Fan att jag inte var dar. Men nar jag kommer hem ska jag gora en indisk fest sa det sa!! puss(hehe)

2011-03-23 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0