This is hilarious!

Jag har en god vän som är extremt svårtolkad. Han är en hippie fångad i en hårdrockskropp. Han är helt underbar men samtidigt väldigt svår att ha att göra med och helt dum i huvudet. Han gör saker som är dumma i huvudet och påstår saker som är helt dumma i huvudet. Som härom dagen såg jag att han hade ett litet hakkors efter sin nick på msn, jag flög givetvis i taket och bestämde genast att den skulle bort. Efter några om och men gick han med på det men sa också att han helt ärligt skulle sätta dit den igen så fort jag loggat ut. Jag gav honom ett ultimatum. Hakkorset eller jag.! Han valde hakkorset. Jag la blocken.
idag såg jag detta på min lista!! Haha jävla nazi!
Bara för att folk blir sura när man outa dom på blogg. Ni får gissa dom efter nick istället. ååå andra förtjänar ingen respekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0