I will Delete you tomorrow

En gång haha, så bestämde jag mig för att börja med en ny grej. Jag kallar den för Delete, Delete, Delete grejen.
Det går ut på att så fort någon i min omgivning inte tillför något positivt i mitt liv blir den raderad. Jag menar inte att man inte får vara ledsen och hitta tröst hos mig. Utan mer att jag inte pallar bli upprörd.
Precis som när Carrie i Sex and the city har det helt underbart med Ryssen och kommer hem till sin lägenhet efter några dagar och har tre meddelande från Big på sin telefonsvarare. Precis så.
-------
Jag har raderat en av mina bästa kompisar, faktiskt. Det är han fortfarande.En av mina bästa kompisar alltså.  Och jag saknar honom innerligt. Men han gjorde mig jävulskt ledsen så jag raderade honom. Jag hoppas på att jag ser honom inom snar framtid då det har gått fem månader och jag vill krama honom och klämma på honom. Ah det var inte det jag skulle berätta om.
------
En gång haha, i samma veva då. Tog jag bort en person från allt. Jag radera nr, tog bot min face, tog bort honom från min face innan jag tog bort min face, blockade på msn, svarade inte samtal eller sms. Haha sen en kort tid senare loggar jag in på Skype å där är han jävlar igen.! Som klister.  Haha Så jävla misslyckat. I alla fall så kändes det som att han skulle finnas kvar i mitt liv.. å det fick han med.
Sen har jag en till jävel som jag tar bort från mitt liv ofta. Men hans nr ligger ute på Hitta och han har mitt. Men jag tar bort honom. Och vägrar svara, tills jag svarar. Och jag hatar honom. ! JO, det gör jag! Men hans nr ligger ute på Hitta. Idiot!
----
Så nu var det längesedan jag tog bort någon. Men det börjar nalkas ett Delete, Delete, Delete moment. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0