min golvbrunn i duschen stinker rutten kärring. citat MxB

Jag har en vän som säger att jag är dålig på att blogga. Jag håller med! Jag är dålig på att uppdatera och när jag väl gör det skriver jag hungra inlägg samtidigt och sen försvinner jag i två veckor. Men det är inte det han menar. Han menar att jag är dålig/tråkig och ointressant eftersom jag inte kan skriva långa, fina, intressanta och inspirerande texter som min syster. Han har till och med sagt att jag borde lägga ner verksamheten. Något som iof inte gjort så mycket eftersom jag ändå aldrig skriver. Men nu när jag tänker på det blir jag jävligt provocerad! Så är mitt bajs Donoso! Beause now i´m back in the game!





Kommentarer
Postat av: Sandy & Papo :D

De va finally på tiden... Vi får se hur länge de varar..

2011-02-04 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0