Jag sprang runt som en jävla oxe!!

Jo då vart det dags att ta tag i livet, så ut for jag idag på en anställnings intervju UnderbaraNadi hade fixat hos sina sysslingar. Redig som hon är smsade hon vägbeskrivning och allt igår så jag kunde vara mentalt förbered.
Så idag när jag satt i tuben på väg mot Rådhuset valde jag att ta upp mobilen ur fickan för att dubbelkolla.. och inser då att jag inte ska till Rådhuset utan till Rådmansgatan, vilket tur! Tänkte jag då. Jag hoppar av fint och byter i Fridhemsplan och är framme någon minut senare än jag räknat med, tar återigen fram min vägbeskrivning och ger mig ut i stan.. när jag plötsligt inser att jag är vilse. Då ringer UnderbaraNadi och säger att hon sätt mig springa förbi som en jävla Oxe! och då har jag givetvis sprungit alldeles för lång. Jag vände och kommer in i en fantastiskt liten restaurang och sätter mig en stund senare på intervju. Chefen tar fram mitt CV som jag mailat tidigare under dagen för att då upptäcka att jag inte bifogat dokumentet. Iiiiiiih! Jag KOKAR inombords. Men Chefen var trevlig och allt gick bra och nu sitter jag här i soffan och mailar mitt CV igen, och mailar fel FUCKING CV!!! Så jag fick maila igen och be om ursäkt!! Jävla popcorn!

Kommentarer
Postat av: Josskoss

Såntdär blir man lätt ringrostig i!

2011-01-25 @ 19:26:08
Postat av: Jennie

Skyll på datorn, det gör jag alltid på jobbet!

2011-01-25 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0