Udgang!


Sexymommah kallar vi henne.. eller Tamarota. Nästan samma
Dippen, slut!
Vi äter bara hallon, inga blåbär för då blir man blå i käften.
Turk, kallar vi mig för.
Missy Miss Moi och Storasyster  målar sitt ringfinger med en annan färg för att markera att de är förlovade.. eller i alla fall soon to bee! Jag är varken soon to be, eller förlovad eller på något sätt exklusiv men jag har något som kan bli jävligt speciell för mig.. därför är jag pekfingermärkt!
det sitter en fjäril på mig ring

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin du är pärlan!

2011-02-20 @ 09:12:32
Postat av: B - En till sån där mamma nörd, fast lite tuffare

Jag kallar dig fin.

Och pekfingerlacket är da shiiijjett!

2011-02-21 @ 00:37:41
URL: http://missymissmoi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sooo cute you are babe

2011-02-22 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0