My Valentine

Som den hopplöse romantikern jag är lyckas jag alltid bli så sadans besviken på alla hjärtans dag. Även om jag alltid insisterar om att jag inte tycker att det är värsta grejen lyckas jag alltid ge och göra värsta grejen. Inte år. I år vart jag helt omtumlad av en dröm jag haft flera nätter i rad att jag helt förlorade fokus. Min Valentin var Damian och han fick sin alla hjärtans dag present i förskott så det gjorde inte så mycket. Men jag måste säga att detta var den finaste alla hjärtans jag varit med om. Även om jag inte gjorde något särskilt egentligen så kändes det som om jag blivit omhändertagen, omfamnad, kysst, kroppsvisiterad och svävat ovanför molnen hela förmiddagen.. efter ett litet buisness möte i stan blev jag upplockad av mina säkerhetsvakter och sen tillbringade jag resten av dagen med Damie.
-------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0