JosskossTomtemor och allt hon kallar sig.

Min älskade Joo i det samansatta namnet JooLii skriver inte längre inlägg på vår gemensamma blogg, men hon är väldigt duktig på att kommentera.Hon är helt galen och sjuk.! Hon smutsar ner mitt kommentarsfält könsord och svordomar.
Hon bör uppmärksammas..!
-----
Jag tänkte på idag när vi kunde köpa bullar ¨på rasten två gånger i veckan.. och de dagarna, tror det var tisdag och torsdag, så sa alla " Idag är det bullpeng!" och jag störde mig på det för så kan man ju inte säga!! Antingen säger man "idag ska man ha med sig bullpeng" eller "idag är det bullar på rasten" eller nått annat..
// Naveludd
----
Min kommentar till denna kommentar är:. R Nilsson & Cato
-----

Kommentarer
Postat av: La vache qui rit

Jag hittade mitt extremt fula hemmasydda pennskrin som jag hade på gymnasiet och i det en lapp där det stod:



Patrik Åberg efter att Lis varit på toa:

-Hur gick det?

Lis: -Vaddå? Att snyta mig? Jo, det gick bra, det kom ut snor.

Josse fnittrar.

Patrik ler och tycker att Lis är kaxig.

Lis ser stenhård ut.



Detta är ett av de mest roliga ögonblick i mitt liv och jag tror att det är därför jag skrev ner hela konversationen på en lapp.

2011-02-02 @ 13:58:29
Postat av: Josefine

Förresten så gillar jag det här nya konceptet mycket bättre.. jag kan bara skriva roliga saker i förlängning av det du skriver.

2011-02-02 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0