Jag ska gå på dejt!

Yes! Sista gången jag var på en dejt måste varit i September maybe. Det var en fin Stockholms kväll och vi möttes utanför Åhlens City, tillsammans spatserade vi runt i en ganska så tom stad tills vi slutligen landade i Kungsträdgården. Där slog vi oss ner för att prata vidare. Längre fram vid scenen hölls en liten konsert av något femenistiskt slag. Precis som alla andra Svenska sommarkvällar blev det liiite mörkare och liiite svalare och tillsammans började vi röra oss mot tunnelbanan. Som en riktig gentleman följde han mig till den blåa linjen trots att han själv skulle ta pendeln. När vi väl kom ner till min perrong styr två fulla män mot oss och ska hälsa och skämta.. och då sträcker han ut sin arm och knuffar in mig bakom honom. Fett man! Fett säx!
-------

I vilket fall som helst rann allt ut i sanden och nu är han en lycklig far till en söt liten flicka. Så om man ger sig en funderare betyder det  att.. hans flickvän var i 5 månaden när vi gick på dejt. Men men sånt är livet. Haha. Svin!
--------
Nu ska jag på dejt igen. Yes, med den långa, äldre killen som bor far, far away. Och vi träffas där.. i far, far away!

Kommentarer
Postat av: Tomtemor????

YESSSSSSSSS!

2011-02-02 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0