Åttagrejerniintevetomig

Storasyster har utmanat mig.. so here we go!
------

- Första gången jag fick gå på disko kom jag hem med polisen. Sen fick jag inte gå ut mer för ens jag var 18 år. Duktigt!
---
- Min granne har polisanmält mig. Vilket jävla idioti!
----
- En kille som befinner sig utomlands ville gå på dejt med mig, så han flög dit mig.
----
- Jag är ett jordbävningsoffer vilket tydligt märks när saker skakar. Jag hyperventilerar en stund sen skäms jag.
-----
- IdolLis 2009, jag sökte, gick vidare och åkte ut.
--------
- Jag tog ett jobb en gång och uppgav min systers identidet eftersom jag själv var 16 och inte 18år. En hel sommar hette jag Priscilla och ingen fick någonsin svar.
-----
- i 13 års åldern utvecklade jag ett missbruk för SourCream and Onion Estrella chips. Det gick så långt att jag varje dag snodde mammas Ica kort och cyklade ner till Ica, köpte en chipspåse, gömde den i garaget och gick sedan ut var femte minut för att trycka i mig en näve.
----
- Jag är en fartdåre och det är bara Guds förtjänst att jag inte blivit av med körkortet. Folk brukar säga att jag kör som om jag stulit bilen.
------

Kommentarer
Postat av: Lajnus

Jag visste ju hælften av dom dær!

2011-02-23 @ 20:23:47
Postat av: B - En till sån där mamma nörd, fast lite tuffare

Men jaaaaaaag orkar inte. Fan va alla har roliga o balla 8 saker. Nästan så jag vill skriva om mina och hitta på :P

2011-02-23 @ 22:49:56
URL: http://missymissmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0