S.K.A.N.S.E.N

Att vara ny i Huvudstaden är fantastiskt roligt särskilt om man har blivit tilldelad ett lokalsinne som mitt.. (tack Gud!) Men i Torsdags skulle vi vara på Skansen 09.00 och jag har verkligen ingen koll på den delen av stan. Men jag tänkte att äsh det fixar jag, det är bara att fråga folk. För det brukar man ju göra. MEN, jag kan meddela att det inte alls funkar på det viset här i Stockholm. Folk är så sjukt otrevliga! Men jag hittade. SJÄLV. Jag kom försent men ingen märkte eftersom jag är så liten.

Iallafalla så var besöket myspys så som studiebesök brukar vara.. folk blev kanske inte så närgångna som vi blev i klass 9:a när vi var ute. Men alla blev liiite trevliga. Och jag hittade en till kompis. Gissa könet!








Vi snackade skit om monotona föreläsare, berättade om våra fyllor, värmde oss och förundrades över utsikten Gud målat upp. Han är en reeedi konstnär.. den dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0