Shoooos

Okej, okej, jag vet, jag vet!
Jag har inte uppdatera men det är bara för att jag har börjat plugga... På Universitetet och inte vilket som utan Stockholms Universtiet. Och jag fattar ingenting!

Vår lektor är helt sjukt i huvudet. Han är rolig. Men han är en forskare. Iiiih.

Jag har tre nya vänner som heter M,J och fanatiska N... dom är roliga och vi passar verkligen inte ihop.

Bild!



Block, kompendium, bok på engelska (rolig), bok på svenska och jag gråter nästan varje gång jag ser den för jag fattar inte ett skit!, turkos kalender och så har jag ärvt dina fina pennskrinet.



Det fanns en rosa, en grå och en turkos.
Jag jag visade glatt upp alla tre för mina manliga vän M och saaa "Vilken ska jag ta?"
Han sa snabbt "Den gråa" då sa jag snabbt "Vilken är Lis" då sa han buttert "turkos".. 



Min första inlämning hette Väntan. Den var jobbig och vi fick jobba hårt. Vissa mer än andra. Tack P du är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0