Jag känner mig illa till mods.

Jag går igenom en process just nu i mitt liv. Den handlar om att ge upp. Den handlar om befrielse, välsignelse och helande. Jag har gått igenom den här processen förut och det var inte alls länge sedan.. faktiskt. Den är tuff, ångest laddad och den gör mig förbannad. Varje del av Lis som människa blir förstärkt med 100% och människor runt om mig kan lätt känna av min oroliga aura. Jag blir hård och min blick blir mörk. Men jag är lätt som en fjäder, våga blåsa på mig och du ska se att jag faller.
------
Jag vänder mig till Gud och frågar "Va? Har inte jag lämnat detta bakom mig? Lämnade inte jag över allt i dina händer en gång? Gav inte jag upp detta?" jag tror till och med att jag ropade "Hallå?"
-------
två veckor senare svarar han.. "Jag har allt i mina händer. För att du gav mig den. nu är det upp till dig"



"Bränn dina skepp!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

krama

2010-09-23 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0