2lax9

Busåret 2009 blev helt fantastiskt. Jag (Lis) blev kickad från studentfestkomitéen och Josse blev Tha Boss. Vi tog beslutet att inte plugga vidare efter gymnasiet och drog till Turkiet en vecka innan balen. Studentdagarna blev fyllda med tårar och kärlek. En av oss sprang hela vägen till studentfesten och den andra blev för full och fick stanna hemma. Jag sa upp mig från Shell7eleven och jobbade istället på plan 4, Östregården, Växjö. Josse serverade hamburgare och drog så småningom till Roskilde. Vi kände oss aldrig riktigt färdiga med Turkiet och åkte därför dit en runda till. Jag var arbetslös under en kort period men hittade snabbt några toaletter att städa och några ungar att skälla på.

Såhär i efterhand måste jag säga att året har varit helt fantastiskt. Vi bestämde oss för att busa och det var exakt vad vi gjorde. Vi har älskat livet, livet har älskat oss och vi har älskat varandra.




Vi åt SUSHI

 

 

Åkte till Turkiet

Gick på Bal



Tog studenten



Åkte till tukiet igen



Och lekte Skedleken!



Kommentarer
Postat av: joo

det blev ett fantastiskt år precis som vi lovade. men det känns som att vi kan bli goda vänner med det här nya 2lax10 också!

2010-01-02 @ 12:19:40
Postat av: Will with licence to grill

Josie, ta dig i kragen och uppdatera! :D

2010-01-07 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0