Cause we are free bitches, baby

Hej alla glada!
Vi drack öl, asgarvade pà stranden och fick skäll. Med andra ord har vi det helt underbart.
Dagarna flyger iväg och snart ska mamma Lila och pappa Ricardo hem till Sveariket. Vi har gjort om vàra resplaner, vi flyger till Lima och tar oss sedan ner.
Vi vill svettas i Machu Pichu och bli nerkletade i lera i San Pedro de Atacama.

Vi älskar:

Livet

El Huevo (disko)

Barfusion

Carlitos

Alkoholmängden i drinkarna

Att killar bjuder upp oss

Vàrt fantastiska poängsystem

Tatueringar

Brorsönerna

Lady Gaga

Pebre (Chilliröra)

Fanny + Bebis

Chilenskdramatik



En flicka vid namn Noemy har gàtt och blivit kär i min man Victor och varje gàng hon ser honom pà kort skriker hon POLOLO!!!! och pussar pà honom.

/Lis



Här i Chile verkar de tro att fisar inte existerar i Sverige. Därför vàgar Brorsönerna knappt se mig i ögonen eftersom de har ràkat tappa fisar här och där.

Och det blev inte bättre av att Brorson 1 snodde mina strumpor och jag kom pà honom.
De verkar tro att jag är nògon slags prinsessa. Vilket ni vet inte stämmer.

/Barbie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0