Bonissimo

Efter lite förvirrad vandring fram och tillbaka hittade vi ett hostel mest pà slump. Det är definitivt our kind of place. Efter "kylan" i Valparaiso känns det skönt att kunna gà ut pà kvällen i shorts och linne.. fast pà eftermiddagarna ligger vi mest och är apatiska för dà är det ASvarmt.

Det verkar kvitta var i sydamerika jag är - folk bekymrar sig alltid väldigt mycket för min hud... de säger àt mig hela tiden att jag ska smörja mig och tycker hela tiden att jag ser bränd ut... (det är jag inte mamma, jag är bara varm). Alla säger ocksà till oss hela tiden att vi ska vara försiktiga med vàra pengar och inte visa att vi har pengar pà oss. Och vi har lärt oss: vi har vàra sedlar i bh:n.

Här i Mendoza finns det ganska mycket att hitta pà och vi planerar att àka till ett ställe med varma källor och kanske àka pà en cykeltur runt till nàgra olika vingàrdar.

Men just nu är det faktiskt öl som gäller.

/J


Kommentarer
Postat av: Wladde

Hej Josse! Om jag nu får kalla dig så :D

Jag ser att det nästan bara är du som är aktiv med skrivandet. Det är glädjande att du har de så kul i min kultur :) men klaga inte så mkt på värmen är du snäll, för här hemma är det för jävla kallt och det verkar som att snön aldrig kommer att försvinna :D :P

Gör mig en tjänst, hälsa lilla lis och ge henne en kram och en puss från mig.

2010-02-26 @ 01:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0