Västerorten!

Sedan jag kom hem från Chile känns varje dag som en helgdag. På gott och ont, mest på gott. Ingenting känns på allvar och jag väntar på att den tråkiga vardagen ska komma. Men så gör den inte det. Underbart!

Yaaao nu har jag flyttat till HUFUDSTADEN och har har bott här i sex dagar. Flytten skedde för två veckor sedan. Och jag kan verkligen flyga!

Storasyster plus bebis har flyttat till Ungern och jag saknar dom. Mycket! D har dessutom jättemånga kusiner här vilket gör det ännu jobbigare.. Men snart tar jag en sistaminuten tillsammans men hans Gudfar. (detta är något jag har bestämt helt själv)

Min hyresvärd är döööööööön.. men han har fattat att han inte kan ge sig på mig. Skenet bedrar mina vänner.

Sååå ni får säga till vad det är ni vill veta. (Syster säg!)


Jag älskar er!


/LillaLis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0