Nehe!

Things to do!

Eftersom jag lider av svårt kontrollbehov gör jag listor. För allt. Hela tiden. Sen stryker jag efterhand.

- Skaffa ICA bankort (eftersom det är gratis att ta ut pengar i utlanden med det)
- Kopiera våra pass ( I fall någon vill sälja oss så underlättar det )
- Fixa nr till Svenska ambassaden i Chile (Danska med?)
- Vaccinera oss mot Hepatit A och B, Gulsot eller Gulafebern eller va fan det va.   (Jag tänker inte betala 1lax! Jag blir hellre sjuk! Men hon har tagit allt)
- Gå ner i vikt. (gäller endast mig)
- Köpa nödvändiga läkemedel

Något annat?

/L


Kommentarer
Postat av: Lajnus

Ni måste ju pålysa vem av er som skriver också..

2009-11-27 @ 11:24:24
URL: http://www.ettlivsomgris.se/
Postat av: Prissi

Jävligt sant. Era jävla töntar

2009-11-27 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0