Julavslutning

Vintern är här och idag var det julavslutning. Jag tog min lilla bil och körde till Loshult för att se mina små kycklingar sjunga Little Drummer Boy. Till en början vantrivdes jag med mitt vikarie jobb men lärde mig snart att se skönheten i att skälla på barn. Skönheten i att se hur de utvecklas efter varje dag som går. Skönheten i att se dem gråta över oviktiga skitsaker. Nu sitter jag här med mitt ständiga problem, ett problem som jag troligtvis kommer att få lära mig leva med. Känslor. Jag utvecklar snabbt känslor som gör att mitt hjärta brister som isen när jag inser att allt har sitt slut.
Mitt mått med denna långa resa genom Sydamerika och denna korta resa genom livet är att göra intryck som gör att ni aldrig glömmer mig.
Vårat tecken Kille!

Kommentarer
Postat av: josé

jag har samma problem, det där med att man utvecklar känslor för folk. det är förjävla jobbigt!!!! fast samtidigt så underbart.

2009-12-19 @ 17:31:49
Postat av: Wladde

No te preocupes hermosa! Los sentimientos son hermosos en todo sentido. En lo unico que seria un problema es que crescan los sentimientos de amor muy rapido, pero bueno eso solo es por si uno se guia por lo que la mayoria de la gente dice. Y no es ese problema que tu hablas ahora. Asique sigue sentiendo y no pienses sobre eso, porque como dice jose y yo...es precioso! Quierer y ser querido.

Me gusto "Mitt mått med denna långa resa genom Sydamerika och denna korta resa genom livet är att göra intryck som gör att ni aldrig glömmer mig.

" Var bara dig själv, det är det bästa intrycket, för du lyckades så med mig, jag är glad av att ha dig som kompis :D :D :D...fortsätt så!

2009-12-25 @ 03:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0