Lis FloresVarela

Om 36 dagar börjar äventyret och lyckan är obeskrivlig. I fem år har vi planerat och nu äntligen är det vår tur. Min kropp är fylld med små virvelvindar som gör att jag ryser varje gång tanken slår mig.. Men mitt i allt det fantastiska känner jag hur något ligger och gror i mig. Den äckliga ångest som ständigt framträder i mitt liv. Den är inte stor, inte alls! Men den finns där.

I kväll ber jag en bön för vår underbara resa, för alla underbara vi lämnar, för de underbara som ska på egna äventyr och för det underbara som kommer efter. 



Kommentarer
Postat av: Prissi

ångest har du ärvt från mig :) VARSÅGOOODA!

2009-12-07 @ 17:41:19
Postat av: Wladde

Ni kommer ha de så bra tror jag :D

Glöm dom som finns i Sverige när du är därborta :), njut av tiden för den går snabbt :P

2009-12-07 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0